Suggestie of klacht?

Klacht, suggestie of compliment?

Wij doen er alles aan om zo goed mogelijk voor je te zorgen. Heeft u complimenten of suggesties die je met ons wilt delen? Wij horen graag van jou. Ook wanneer u niet tevreden bent horen wij dit graag, want met behulp van jouw feedback kunnen wij de ziekenhuiszorg thuis verbeteren.
 
Amfiera heeft in het kader van de Wet kinderopvang een interne klachtenregeling opgesteld. Deze regeling beschrijft de werkwijze bij het behandelen en registreren van klachten van ouders. We willen graag dat jij tevreden bent over onze dienstverlening. Daar zetten we ons elke dag voor in. Heb jij ondanks toch een opmerking, een verzoek, of juist een meningsverschil met een medewerker of een klacht? De eerste stap is dat je dit bespreekt met de medewerker om wie het gaat, of met onze vestigingsmanager. Heb je een klacht over onze locatiemanager of kom je er niet uit met de medewerker? Je kan je ook wenden tot onze klachtenfunctionaris.  Je deze ook vragen om te bemiddelen.

Elk jaar leveren we bij de GGD ons klachtenjaarverslag aan. In dit rapport kun je onder meer lezen hoe we klachten hebben opgelost en afgehandeld. Mocht je niet tevreden zijn over een klachtafhandeling dan kun je terecht bij het Klachtenloket Kinderopvang.